Brend Najbolje iz Vojvodine proširiti i na turizam

NOVI SAD – Potpredsednik Pokrajinske vlade i pokrajinski sekretar za privredu i turizam Ivan Đoković izjavio je danas da brend “Najbolje iz Vojvodine”, čiju oznaku na korišćenje dodeljuje Pokrajinska vlada, treba proširiti i na oblast turizma, odnosno na turističke proizvode i turističke destinacije. Time bi se, smatra on, turistički subjekti podstakli da kvalitet svojih usluga podignu na viši nivo koji će zadovoljiti izuzetno stroge kriterijume koji u toj oblasti važe u svetu.

Đoković je rekao Tanjugu da je to jedan od načina da Pokrajinski sekretarijat za privredu i turizam uvede neku vrstu sertifikacije za brojne turističke manifestacije koje se organizuju širom Vojvodine, koja bi bila garant kvaliteta.

“Upravo preko kriterijuma koje ćemo propisati možemo da podstaknemo turističke subjekte da dođu do nivoa kvaliteta svojih usluga koji će zadovoljiti Pokrajinu i viziju Pokrajine i uklopiti se u opštu strategiju turizma, a s druge strane takav proizvod koji je brendiran našim pečatom, odnosno sertifikatom možemo da promovišemo, bez opasnosti rizika ili potencijalnog stida, i ka unutrašnjosti zemlje i ka Beogradu kao velikom dvomilionskom tržištu, kao i ka inostranstvu”, rekao je Đoković.

Tanjug

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *