“Ekonomski momenat važan, ali nije presudan za rađanje”

BEOGRAD – Na poziv Ministarstva kulture za izradu slogana koji će biti korišćen u kampanji za promociju mera populacione politike pristiglo je više od 1.000 predloga, a ministarka bez portfelja zadužena za demografiju Slavica Đukić Dejanović kaže da je pristiglo dosta interesantnih poruka, ali da neće moći da odaberu jedan slogan.

“Slogan treba da bude podsticajan, da ima poruku, da bude zvučan, jasan. To će ipak profesionalci morati da rade , ali ćemo dodeliti po dve nagrade za prva tri mesta za najbolje predloge”, rekla je Dejanović za RTS.

Poziv za izradu slogana raspisan je na predlog Saveta za populacionu politiku, a Dejanović kaže da su pristigli predlozi iz cele Srbije i da su stekli uvid kojoj ciljnoj grupi ubuduće treba se obraćati.

“Podsticaj ženama da rađaju mogu davati deca, roditelji, partneri”, pojasnila je ona i dodala da su zemlje koje se ozbiljno bave tim problemom ostvarile rezultate i imaju smanjenje problema.

Tanjug, RTS

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *