Počinje Chipsy agro akademija za farmere 21. veka

NOVI SAD – Kompanija Marbo Product koja posluje u okviru PepsiCo grupe, pokrenula je edukativnu platformu ,,Chipsy Agro Akademija“ namenjenu studentima treće i četvrte godine Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu. Projekat je pokrenut sa ciljem da studentima omogući praktična znanja u oblasti uzgajanja krompira u skladu sa najvišim standardima koji se primenjuju za potrebe proizvodnje brenda Chipsy, kao i u cilju stvaranja nove generacije poljoprivrednika i podrške lokalnoj proizvodnji krompira.

Chipsy Agro Akademija je pokrenuta uz podršku Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu i namenjena je studentima ratarstva i povrtarstva, organske proizvodnje, fitomedicine, agroekologije, poljoprivredne tehnike, agroekonomije, hortikulture i agroindustrijskog-inženjerstva. Stručnjaci agro tima kompanije Marbo Product će predstaviti deo ekspertize u oblasti uzgajanja krompira, a posle uvodnog teorijskog dela, i prezentovati konkretan zadatak. Rešavanjem studije slučaja studenti će imati priliku da uđu u finalni izbor i kandiduju se za učešće u praktičnom delu. Najbolja rešenja studije slučaja odabraće stručni žiri koji čine predstavnici kompanije Marbo Product i prof Žarko Ilin, sa Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu. Pobednički timovi će učestvovati u praktičnom delu projekta, odnosno u procesu od setve do  žetve krompira.

„Chipsy Agro Akademija je pokrenuta sa željom da mladim ljudima kojima je cilj da se usavršavaju, prenesemo praktična znanja o uzgajanju krompira, a koja smo sticali godinama, kroz edukacije i poslovanja širom PepsiCo sveta. Na taj način želimo da stvorimo farmera za 21. vek, s obzirom da podršku mladim ljudima i njihovom obrazovanju vidimo kao jednu od najboljih investicija. Studenti će u okviru ovog jedinstvenog projekta imati priliku da pokažu svoju inovativnost u rešavanju studije slučaja, kao i da tokom gajenja krompira,  uz mentorsku  podršku i iskustvo  eksperata iz agro tima kompanije Marbo Product, steknu znanja o celokupnom procesu“ istako je Danijel Nedinić, direktor fabrike kompanije Marbo Product.

Chipsy Akademija pruža priliku studentima da razviju svoj timski duh, kao i da steknu vredne teorijske i praktične uvide u oblast gajenja krompira. Svi učesnici dobijaju diplomu Chipsy Akademije, a oni koju uđu u uži krug biće u prilici da se oprobaju u setvi i žetvi krompira kao i da se bore za praksu u kompaniji Marbo Product. Prijave za učešće se vrše putem e maila stud.parlament@polj.edu.rs. Chipsy Akademija počinje uvodnim predavanjem koje će se održati 20. marta od 12 časova na Poljoprivrednom fakultetu u Novom Sadu.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2016. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.com

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *