BEOGRAD – Kineski gigant “Alibaba” veoma je zainteresovan za ulazak na srpsko tržište, a do septembra će Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sa tom korporacijom potpisati Memorandum o saradnji u oblasti turizma i onlajn plaćanja.Državna sekretarka Ministarstva trgovine, Tatjane Matić, kaže da bi taj Memorandum omogućio izradu srpskog turističkog paviljona na “Alibabinoj” onlajn platformi za promociju turizma u Kini – “Fliggy”, promociju Srbije kao turističke destinacije i njenih turističkih ponuda, kao i uvođenje plaćanja putem “ali peja” za kineske turiste u Srbiji.

Sa tom kineskom korporacijom, koja je najviše zainteresovana za saradnju u oblasti turizma s obzirom da je Srbija ukinula vize za kineske državljane, pregovara se, navodi Matić, i o otvaranju distributivnog centra u Srbiji, a koji zavisi od izgradnje železničke pruge “Beograd-Budimpešta”.

“Mi smo zainteresovani i za otvaranje distributivnog centra u Srbiji. S druge strane, Alibabi je bitan razvoj naše infrastrukture, pre svega rokovi u kojima će biti okončana izgradnja pruge Beograd-Budimpešta i to je, trenutno, ključno kada je u pitanju proces pregovora za otvaranje distributivnog centra”, objasnila je Matić.

Tanjug