BEOGRAD – U susret proleću i velikom sezonskom čišćenju, kompanija Unilever petu godinu zaredom sprovodi društveno odgovornu kampanju “CIF čisti Srbiju”. Cilj projekta predstavlja podizanje svesti o značaju čistoće i higijenskih navika, ne samo u domovima već i širem okruženju. U fokusu su lokacije pored kojih se često prolazi kako bi se građani što više okupljali i uživali u njihovoj obnovljenoj lepoti i sjaju.  Ove godine akcija  počinje u Pančevu gde će deo Trga kralja Petra I biti očišćen i ulepšan.

Kompanija Unilever i brend CIF pozivaju sve zainteresovane građane i organizacije da prate kampanju na društvenim mrežama, da se uključe i daju svoj doprinos ulepšavanju mesta koja pružaju utočište nakon napornog dana, evociraju najlepše uspomene na druženja i gradove čine živim.

Kampanja „CIF čisti Srbiju“ se sa velikim uspehom sprovodi širom Srbije od 2014. godine, a u prethodne četiri više od 20 lokacija od istorijskog, kulturnog i javnog značaja očišćeno je, ulepšano i spašeno od dodatnog propadanja. Do sada realizovanim akcijama postignuti su sjajni rezultati, a višeinformacija o kampanjimožetepronaćina internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.