BEOGRAD – Istorijsku pobedu Real Madrida nad Liverpulom 3:1, u finalu Lige šampiona na Olimpijskom stadionu u Kijevu, pratilo je čak 350 miliona gledalaca širom sveta, što je svrstalo ovaj događaj među jedan od najgledanijih u istoriji sporta. Među ljubiteljima fudbala koji su imali priliku da uživaju u spektakularnom gledanju ove dugoočekivane utakmice, bili su i pobednici konkursa “Share the drama”. Kao dugogodišnji prijatelj Lige šampiona, Heineken® je omogućio praćenje finalnog meča, i to na dve atraktivne lokacije – u Beogradu, na Belom dvoru, kao i u Atini, gradu šampiona.

Heineken® je za fanove u Beogradu pripremio posebno prijatno iznenađenje, pošto su zajedno sa njima iz “prvih redova” tokom svih 90 minuta meča dramu delili čuveni fudbalski asovi Nemanja Matić i Duško Tošić, zatim naš najbolji automobilista Dušan Borković, voditeljka Marija Kilibarda i mnogi drugi.

“Ponosni smo na to što je Heineken®, vodeći svetski premium pivski brend, dugi niz godina zvanični partner najprestižnijeg fudbalskog takmičenja na planeti, UEFA Lige šampiona. Mečeve Lige šampiona prošle godine ukupno je gledalo blizu četiri milijarde ljudi u čak 192 države, a svi oni mogli su da uživaju u hladnom Heineken® pivu i vrhunskoj fudbalskoj drami. Srbija na toj mapi zauzima važno mesto, s obzirom na izražen sportski duh čitave nacije i veliku strast prema fudbalu”, rekao je Viktor Gilhofer, generalni direktor kompanije HEINEKEN Srbija, dodavši: “Heineken® deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u sport da dele emocije dok uživaju u čarima ove igre i drami koju ona pruža. Verujemo da nema boljeg ambijenta od gledanja Lige šampiona uz najbolje prijatelje i Heineken®.”

Madriđani su postali prvi klub u 21. veku koji je osvojio Ligu šampiona tri puta u nizu, čime su zaslužili pravo da dobiju originalni pehar koji ostaje u njihovom posedu zauvek, dok stručnjaci iz UEFA za narednu godinu moraju da prave novi.

– Čestitam igračima Real Madrida na zasluženoj pobedi. Utakmica je bila otvorena, Liverpul je bolje počeo, ali je verovatno na ishod dosta uticala i povreda Salaha u prvom poluvremenu. Bilo je uzbuđenja, drame, emocija, dobrih poteza, golova, svega onog što treba da čini jedno ovakvo finale – rekao je Tošić.

Naš proslavljeni fudbaler odlično zna kolika je važnost Lige šampiona za svakog igrača.

– Igrao sam u Ligi šampiona, uz Svetsko prvenstvo to je nešto najveće za fudbalera. Sa Bešiktašom sam ove sezone stigao do osmine finala, to je zaista istorijski uspeh i privilegija je biti deo ovog takmičenja – zaključio je novi prvotimac kineskog Gvangžua.

Iz prvih redova u utakmici je uživao i Dušan Borković, vodeći vozač u TCR Evropa šampionatu.

Navijao sam za Real, i drago mi je da su Madriđani pobedili, ali bi mi bilo još draže da je Kristijano Ronaldo postigao gol. Prognozirao sam 2:0 pred početak utakmice, ali Liverpul se pokazao kao izuzetan tim, i zasluženo su došli do finala. Bilo mi je zadovoljstvo da prisustvujem jednom ovakvom događaju, i nadam se da ćemo svake godine tradicionalno da pratimo finale Lige šampiona u organizaciji brenda Heineken® – istakao je Borković.

Ništa manje zabavno nije bilo ni na Heineken® gledanju finala u Atini koje su, zahvaljujući pokazanoj kreativnosti u okviru konkursa “Share the drama, share a Heineken” koji je trajao od 2. aprila do 13. maja, osvojili Zoran Aleksić i Branislav Jovanović.

“U svom okruženju imam zaista mnogo žena koje aktivno prate fudbal i uživaju u njemu. Ne volim steretipe o tome da je fudbal muški sport, pošto ja pratim sva dešavanja ovog tipa i sa velikim iščekivanjem gledam sve utakmice Lige šampiona. Bez premca, to je najvažniji sportski događaj u Evropi, a pomama i drama koje izaziva su neverovatni. Posebno se radujem velikim finalima – naročito kada su atraktivna poput ovogodišnjeg. U ovom ovom meču sam imala svog favorita i mogu reći da sam bila na strani pobedničkog tima” – istakla je Marija Kilibarda.

O  brendu Heineken®:

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje. Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.