BEOGRAD – Dobitnici prestižnih nagrada na drugom Effie Awards Festivalu u Srbiji biće poznati u sredu 13. juna, kada će na svečanom prijemu u hotelu Radisson Blu Old Mill, pred oko 150 zvanica i predstavnika marketinške struke, biti dodeljeni trofeji najuspešnijim kampanjama realizovanim od 1. januara do 31. decembra 2017. godine. U finalu se našlo 18 radova u osam kategorija, a kome će pripasti bronzani, srebrni i zlatni Effie trofeji saznaćemo u sredu.

Effie nagrađuje oglašivače i agencije koji su se svojim strateškim pristupom, kreativnom komunikacijom i realizacijom ideja posebno istakli u postizanju značajnih tržišnih rezultata.
To suključni kriterijumi prema kojima je žiri sačinjen od čak 48 članova, ove godine odlučivao o dobitnicima Effie nagrada. Žirijem predsedava Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adria, a potpredsednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel.

Ostale članove žirija čine profesionalci koji dolaze iz uglednih kompanija i predstavljaju različite oblasti, kako bi se obezbedilo pravo predstavljanje tržišta, ali i raznovrsnostznanja i iskustva.

– Dobar znak za našu industriju je veliki broj prijavljenihradova, tako da žirinijeimaonimalolakzadatak, kada jeocenjivanje u pitanju. Svi pristigli radovi pažljivo su pregledani i ocenjeni, a najbolji će biti nagrađeni na gala ceremoniji kojo jće bit imoguće prisustvovat isamo uz pozivnicu. Inače, dodeljivanje Effie nagrada je odlična prilika da se podigne svest o značaju efektivnosti marketinških komunkacija za privredu jedne zemlje – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Ovim takmičenjem Srbija se priključila kao 44. zemlja u kojoj se Effie organizuje.