BEOGRAD – Rezultati istraživanja kvaliteta QUDAL koje je sprovedeno na internet uzorku od 1.200 ispitanika starijih od 15 godina, pokazuju da Roda, prema mišljenju potrošača, u čak tri segmenta nudi najviši nivo kvaliteta u Srbiji. Stručni i ljubazni kasiri, savremene Tik-Tak kase na kojima kupci mogu sami da obave plaćanje bez pomoći prodavca, kao i moderne poklon kartice s kojima mogu obradovati sebi drage osobe, opredelilo je potrošače da glasaju za trgovinski lanac Roda, koji je nagrađen za apsolutno najviši nivo kvaliteta u segmentima – usluga na blagajni, blagajna bez prodavca i poklon kartica.
Švajcarska organizacija ICERTIAS (www.icertias.com), koja sprovodi QUDAL – QUality meDAL Serbia, kao i Best Buy Award istraživanje, želi da stvori kulturu u kojoj će pružaoci usluga postizati maksimalan kvalitet i svojim potrošačima ponuditi najbolje. Istraživanje je sprovedeno na internet populaciji iz Srbije, na uzorku od 1.200 ispitanika starijih od 15 godina, CAWI – DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).
Ove godine Roda je, zajedno sa kompanijom Mercator-S, bila dobitnik i Superbrands priznanja, što predstavlja samo još jednu potvrdu kvaliteta usluge koju nudi svojim kupcima.