Greške koje pravite dok držite dijetu

Masti su loše – zavisi od toga koju vrstu masti jedete. Industrijski prerađena ulja, kao što su ona u čipsu, svakako loše utiču na zdravlje, naročito na srce jer trans masti povećavaju loš holesterol, pa umesto toga koristite hladno ceđena ulja, riblja ulja, kokosovo ulje ili svinjsku mast koja je najjeftinija od svega navedenog, naročito od mangulice. 

Grickanje između obroka goji – užine su neophodne, ali zavisi šta grickate. Ako su to kupovne grickalice – nezdrave su, ali ako se odlučite za bademe, lešnike i ostale orašaste plodove ili grickanje voća ili šargarepe – greške nema!

Sve su kalorije iste – e, pa nisu! Nije isto kada unesete 50 kalorija iz jabuka i 50 iz kolača. Kvalitetne kalorije utiču na apsorpciju hranljivih sastojaka, dok one druge, “prazne” kalorije, telo ne koristi kao energiju.

Izbacite ugljene hidrate – pogrešno shvaćen savet. Treba izbaciti one proste, kao što je šećer, ali složene ne treba, kao što su mahunarke i žitarice, pošto se slabije vare pa drže sitost.

Jedite hranu bez glutena – ako baš niste preosetljivi na gluten, ne postoji nijedan razlog da ga ne jedete, tako da lsobodno konzumirajte žitarice sa glutenom, poput pšenice, raži  i ječma. U hlebu vam smeta belo brašno, a ne gluten.

Vežbajte na prazan stomak – još jedna od zabluda. Bitno je da ne jedete dva sata pre i dva sata nakon treninga.

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *