Dodeljena nagrada od 100.000 evra u okviru evropskog Pepsico Nutrition Greenhouse programa

BEOGRAD – Izraelski start-up, kompanija Yofix, jedan od10 finalista PepsiCo European Nutrition Greenhouse programa, dobila je glavnu novčanu nagradu,od100,000 evrakao deo šestomesečnog programa. Yofix, kompanija koja proizvodi fermentisanualternativu mleku na biljnoj osnovi, koja sadrži minimum E oznaka na deklaraciji proizvoda,impresionirala jePepsiCo komisiju koja je birala favorita i isticala se konkurentnom strategijom brenda i značajnim rastom maloprodaje tokom trajanja programa.

Ranije ove godine Yofix je najavljen – kao i devet drugih revolucionarnih brendova u sektoru hrane i pića – kao finalista u drugoj sezoni PepsiCo Nutrition Greenhouse u Evropi (www.nutritiongreenhouse.com/europe). Tokom proteklih šest meseci, svakom start-up timu omogućeno je mentorstvo u kome su im odabrani PepsiCo stručnjaci pružali podršku u prevazilaženju tržišnih izazova i pomagali im da se fokusiraju na važna poslovna pitanja u ranoj fazi razvoja kompanije kao što su korporativno strukturiranje, marketing pozicioniranje i brendiranje.

Kompanija PepsiCo je finalisti takođe omogućila 20,000 evrabespovratnih sredstava za pokretanje programa i unapređenje poslovanja. Svih deset kompanija ostvarile su značajan rast, ne samo u smislu strateškog razvoja brenda i širenja, već i finansijski, gde se prodaja svih kompanija tokom šestomesečnog programa povećala za 145 odsto u odnosu na isti period prethodne godine.

Kompanija Yofixje odabrana da primi nagradu od 100,000 evranakon evaluacijekoje je sprovelo devet članova Nutrition Greenhousekomisije. Kompanija je značajno proširila svoje poslovanje tokom šestomesečnog programa, uključujući završetak proizvodnog pogona u planiranom roku, lansiranje nove linije proizvoda širom Izraela, kao i strateško pozicioniranje u okviru marketing komunikacije.

Nutrition Greenhouse program igra važnu ulogu u nastojanjima kompanije PepsiCo da pokaže svoju posvećenost agendi Poslovanja sa svrhom(Performance with Purpose), pre svega u cilju podrške kompanije da svojim potrošačima pruži povoljnije, zdravije i hranljivije opcije. Za više informacija oPepsiCo Performance with Purposeposetite

http://www.pepsico.com/sustainability/performance-with-purpose

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *