BEOGRAD – Kompanija PepsiCo pokrenula jeglobalni izazov„Dare To Do More“ (Usudi se da postigneš više)u okviru kog pozivadiplomce iz osam država Evrope,uključujući i diplomce iz Srbije,da iskoriste svoja stečena znanja i prepoznaju sledeći veliki trend u industrijihrane i pića. Ova inicijativa takmičarskog karaktera, koja će trajati 12 nedelja, u potrazi je za postdiplomcima koji razmišljaju vizionarski. Diplomci koji se prijave,imaće za zadatak da osmisle jedinstveni proizvod ili da razviju već postojeću liniju PepsiCo proizvoda i predstave sve to PepsiCo liderima.

Kandidati koji dođu do finalnog kruga ovog jedinstvenog internacionalnog takmičenja, imaće priliku da se pokažu na intervjuuza jednu od pozicija na vodećim tržištima PepsiCo kompanije, a u okviru “PepsiCo Go” diplomskog programa u Evropi. Kandidati će se takmičiti i za glavnu nagradu – putovanje u Njujork, gde će uzpobednike iz drugih država,predstaviti svoje ideje PepsiCo liderskom timu. Uspešni diplomci imaće priliku da rade sa kolegama širom sveta na nekim od najvećih i najboljih brendovana svetu.

Svi zainteresovani kandidati se mogu registrovati na sajtu https://daretodomore.pepsico.com. Prva faza daje mogućnost učesnicima da zavire u život PepsiCo kompanije. Kroz virtuelno iskustvo učenja, diplomci će moći da otkriju više o kompaniji i učestvuju u onlajnwebinarima kako sa liderima, tako i sa bivšim “PepsiCo Go” diplomcima, a jedan od njih je i Aleksandar Životić, prošlogodišnji predstavnik Srbije u finalu takmičenja, a danas deo tima digitalnog marketinga kompanije PepsiCo Srbija.

Moj dvomesečni trud nagrađen je jedinstvenom prilikom da, kao prvi kandidat, predstavljam Srbijuna finalnom događaju u Londonu, zajedno sa još 30 studenata iz cele Evrope. Biti odabran u konkurenciji 1200 prijavljenih kandidata potvrda je da se znanje i trud uvek isplate“ poruka je Aleksandra Životića budućim kandidatima iz Srbije.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje.Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs