BEOGRAD – Kompanija PepsiCo koja na području Zapadnog Balkana posluje kroz kompanije Marbo Product i Marbo d.o.o. dobitnik je prestižnog priznanja Top Employer za Srbiju, i to peti put za redom i za BiH, drugi put za redom. Ovo prestižno priznanje dodeljuje „Top Employers“ Institut iz Holandije, na osnovu više od 600 najboljih HR praksi koje se tiču upravljanja ljudima i procesima u ljudskim resursima.

Proces dodele sertifikata temeljno evaluira najbolje HR prakse i nezavisno ih revidira, a sertifikat se dodeljuje samo kompanijama koje postignu najviši standard u ostvarivanju izvrsnih uslova za rad. „Ovogodišnje Top Employer priznanje potvrda je kontinuiteta koji imamo u kreiranju stimulativne radne sredine za naše zaposlene, još od 2008. godine kada smo postali deo multinacionalne kompanije PepsiCo. Izuzetno visoki standardi globalnih HR praksi i uslova rada obuhvataju više od 1300 zaposlenih od kojih najveći deo radi u naše dve fabrike – u Magliću, kod Bačkog Petrovca i u Laktašima kod Banja Luke“ istakla je Tijana Tadić, menadžer ljudskih resursa kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltika.

Kompanija PepsiCo na Zapadnom Balkanu intenzivno investira u talente time što stvara multikulturalno, inkluzivno i stimulativno radno mesto, a inicijative za unapređenje radne sredine sprovode se kontinuirano. Kompanija svake godine primi više stotina prijava za otvorene radne pozicije, ali istovremeno neguje i praksu razvijanja talenata i interne selekcije, pa mlađe kolege iz kompanije dobijaju priliku da uče i napreduju. Neke od inicijativa za razvoj talenata i kontinuiranu edukaciju su PepsiCo Go: Start, program namenjen diplomcima bez radnog iskustva, PepsiCo Go: Challenge program, namenjen diplomcima sa ciljem da razviju i predstave jedinstvenu ideju u industriji grickalica i pića, kao i Talent menadžment program. Pored toga, svim zaposlenima dostupni su najbolji primeri prakse implementirani širom sveta, u više u 200 zemalja u kojima PepsiCo grupa posluje, kao i programi PepsiCo Unversity-a.

Pored toga, kompanija nastoji i da podrži ravnopravnu zastupljenost polova, kao i da osnaži žene na menadžerskim pozicijama. Briga o zaposlenim obuhvata i brojne druge aktivnosti koje su usmerene na njihovo zdravlje i dobrobit, kao i podršku porodici, pa se u kompaniji Marbo Product mesečne nadoknade za trudničko i porodiljsko bolovanje isplaćuju u punom iznosu bez obzira na visinu naknade, odnosno i onda kada visina zarade premašuje tri prosečne mesečne zarade. Organizuju se preventivni pregledi i predavanja na temu važnosti prevencije karcinoma dojke, a pored toga redovno se radi na edukaciji o zdravim životnim stilovima, balansiranom načinu života i promoviše važnost bavljenja sportom i fizičkim aktivnostima.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs