Decenija uspešne saradnje FON-a i Coca cola HBC Srbija

BEOGRA – Fakultet organizacionih nauka i kompanija Coca-Cola HBC Srbija obeležili su 10 godina uspešne saradnje i potpisali novi ugovor o nastavku strateškog partnerstva. Tokom prethodnih 10 godina više od 4.500 studenata je učestvovalo u različitim programima obuke, treninga i razmena, a više od 150 menadžera kompanije je delilo svoja znanja i ekspertizu. Studenti su imali priliku da posete kompaniju u Beogradu, upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem više od 10 puta i učestvuju u osam takmičenja u pripremi studija slučaja.

“Projekat Strateškog partnerstva sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija je pokrenut pre 10 godina sa idejom dugoročne saradnje. Veliko mi je zadovoljstvo što posle toliko godina i dalje sarađujemo istim intenzitetom. Zajednički smo prepoznali nedostatak praktičnog iskustva kao jedan od najvećih problema današnjeg školstva, te je naša dugoročna saradnja pokazatelj zajedničke želje da studenti FON-a, pored teorijskog znanja koje dobijaju na Fakultetu, dobiju i vrhunsku praksu u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija” – izjavio je prof. dr Milija Suknović, dekan FON-a.

U оkviru prоslave jubileja оrganizovan je niz dоgađaja pod sloganom “10 godina saradnje za budućnost”, na kоjima su studenti imali priliku da se upоznaju sa pоslоvanjem kоmpanije i inоvacijama u različitim sektоrima.

“Nastavak sjajne saradnje sa Fakultetom organizacionih nauka za nas znači dragocenu razmenu znanja, dobijanje nove energije mladih koja je ključna za napredovanje kompanije, te i zajednice. Pre 10 godina smo bili među prvima koji su uočili značaj saradnje sa studentima i danas možemo da kažemo da smo zajedno stvorili pobedničko partnerstvo – studenti dobijaju priliku da uče od nas, našeg internacionalnog iskustva, a mi da Coca-Cola porodicu proširimo mladim ljudima koji su budući lideri promena,“ istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC uoči potpisivanja ugovora o partnerstvu.

Kompanije Coca-Cola HBC Srbija nedavno je napravila strateški zaokret i odlučila da najveći doprinos u zajednici ostvaruje putem podrške profesionalnom razvoju mladih. Pokretanjem platforme Coca-Cola mladima, kompanije je osnažila postojeće programe edukacije, prakse i zapošljavanja: Coca-Cola podrška mladima, Coke Summership, RISE management trainee program i Budućnostza#5.  Istovremeno, nastavljen je razvoj saradnje sa fakultetima u Srbiji, o čemu svedoči nastavak strateškog partnerstva sa FON-om.

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *