BEOGRAD – Od početka novembra, od kako je pokrenut novi sajt Vlade Srbije, u okviru koje je i aplikacija “Budimo u kontaktu”, preko koje građani mogu postaviti pitanje svim ministarstvima i vladinim službama, do sada je na taj način vladi stiglo preko 3.000 pitanja, a odgovore je, u najavljenom roku od 72 sata, dobilo 90 odsto građana. Ukoliko odgovor ne stigne u roku od 72 sata, građani će biti obavešteni da se na njihovom pitanju, sugestiji ili predlogu radi i dalje, kaže za Tanjug direktor vladine Kancelarije za IT Mihailo Jovanović, a odgovor će svakako dobiti, izvan planiranog roka ako je priroda pitanja takva da zahteva više vremena.

“To su najčešće teža pitanja, za koje je, da bi se odgovorilo potrebno da se uključi nekoliko ministarstava, zbog čega nisu dovoljna 72 sata. Ako i istekne taj rok, građani će biti obavešteni da se radi na njihovom pitanju i sigurno će dobiti odgovor na svoje pitanje”, objasnio je Jovanović.

Direktor vladine IT Kancelarije navodi da pitanja zavise i od aktuelnih tema, pa tako kaže da su trenutno najviše vezana za to kako se mogu brzo i efikasno izvaditi nova biometrijska dokumenta – pasoši i lične karte, s obzirom da je tačno 10 godina od kako su izdata prva takva dokumenta.

Tanjug