BEOGRAD – Šest novih kandidata dobiće priliku za učešće u jedinstvenoj edukativnoj platformi „PepsiCo Go: START“, kompanije Marbo Product, PepsiCo Zapadni Balkan. Cilj programa je plaćena obuka i potencijalno zapošljavanje najtalentovanijih diplomaca, a svi zainteresovani kandidati mogu se prijaviti do 30. juna putem sajta www.pepsicostart.rs

Oblasti u kojima će kandidati imati prilike da razvijaju svoju karijeru su: marketing, trade marketing, logistika, business development, komercijalne finansije, proizvodnja, kontroling, kao i služba prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine. Od prijavljenih kandidata se očekuje da imaju diplomu osnovnih ili master studija, da odlično govore engleski jezik, kao i da su analitični, komunikativni i proaktivni, ali nije neophodno da imaju radno iskustvo.

Prednost programa koji nudimo talentovanim diplomcima je plaćena praksa tokom koje mogu da  steknu svoja prva profesionalna iskustva. Tokom prakse će raditi na realnim projektima uz mentorsku podršku menadžera naše kompanije. Iz iskustva nakon prethodne tri sezone programa, uvereni smo da će oni koji se istaknu zaista postati deo našeg tima, kao i prethodni STARTovci.“  istakla je Tijana Tadić, menadžer ljudskih resursa kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana.

Nakon detaljne analize prijava, 50 najboljih kandidata ući će u uži krug i biće u prilici da se uživo predstave timu kompanije. Nakon toga, krug izabranih kandidata se sužava i 15 najboljih kandidata biće u prilici da učestvuju u finalnom delu selekcije „Upoznaj PepsiCo“, kroz koji će tokom nedelju dana upoznavati kompaniju uz podršku PepsiCo menadžment tima.

Šest najboljih kandidata će jednogodišnji program u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan započeti u septembru  2019. godine.

PepsiCo Go: START“ se sprovodi već četiri godine za redom. Prve dve generacije polaznika već rade u kompaniji, dok će treća  generacija svoju jednogodišnju obuku završiti u avgustu.

Više informacija o projektu: www.pepsicostart.rs

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 64 milijarde dolara neto prihoda u 2018. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo vizija jeste da bude globalni lider u segmentu pića i grickalica vodeći se poslovnom filozofijom Pobeđujemo sa svrhom. „Pobeđujemo sa svrhom“ je cilj koji obuhvata održivost na tržištima na kojima posluje, uz ostvarivanje društvene odgovornosti kroz svaki segment poslovanja. Za više informacija posetite www.pepsico.rs