BEOGRAD – Coca-Cola HBC Srbija objavila je sedmi po redu Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu, koja je za kompaniju bila godina odličnih rezultata u domenu ulaganja u zajednicu, angažovanja zaposlenih, zaštite životne sredine i dostignuća na tržištu. Samo u 2019. godini, u projekte koji podstiču razvoj zajednice Coca-Cola HBC Srbija je uložila preko 36 miliona dinara.
U 2019. godini kompanija je nastavila da radi na različitim inicijativama kojima je umanjen uticaj na životnu sredinu. Tako je potrošnja vode po litru proizvedenog pića smanjena za 53,8 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića do 2019. godine smanjena za 52 procenta.
Saopšteno je da Coca-Cola HBC Srbija nastoji da smanji i uticaj svoje ambalaže na životnu sredinu i to povećanjem sadržaja recikliranog materijala u ambalaži i razvijanjem pakovanja manje težine. Upravo zahvaljujući toj posvećenosti, samo u 2019. godini, ostvarena je ušteda od 295 tona PET materijala. Na taj način, kompanija želi da ostvari cilj da do 2025. godine 35 odsto PET ambalaže sadrži reciklirani material, kao i da prikupi 75 odsto primarne ambalaže svojih proizvoda.
Poslovni poduhvat koji je obeležio 2019. godinu svakako je i akvizicija kompanije Bambi od strane kompanije Coca-Cola HBC AG zahvaljujući kojoj je širok portfolio, dodatno osnažen nekim od najomiljenijih konditorskih brendova. Poslovanje Bambija ima dugu tradiciju uspeha. Posvećen potrošačima, inovativnosti, raznovrsnom portfoliju brendova, Bambi je više od 50 godina sinonim kvaliteta i uspeha. Akvizicija koja je finalizovana prošle godine za Bambi je označila nove razvojne mogućnosti i proširenje, a za Coca-Cola HBC priliku da se stvore dodatne vrednosti za kompaniju, kupce i akcionare, dodaje se u saopštenju.
Takođe, iz kompanije poručuju da u želji da bude prvi izbor potrošača u svakoj prilici, 24 sata, sedam dana u nedelji, Coca-Cola HBC kontinuirano obogaćuje ponudu proizvoda, prateći želje i potrebe potrošača i partnera. Takođe, u Srbiji ima više od 37.000 kupaca, koji je na osnovu zadovoljstva u saradnji, već devetu godinu za redom svrstavaju u Ligu šampiona, a istovremeno, kompanija je ponovo ocenjena kao najbolji dobavljač.
Nova realnost i sve ozbiljniji izazovi pokazali su da je održivo poslovanje važnije nego ikada pre. Svake godine predano radimo na ispunjenju naše misije održivosti o čemu govore i sjajni rezultati i ciljevi koje postižemo. Međutim, dokazali smo da umemo da se nosimo i sa ogromnim izazovima, krizom i teškoćama koje su pogodile čitav svet, u isto vreme ne zaboravljajući ono što je najvažnije, a to je dobrobit naših zaposlenih, ali i zajednice i ljudi. Nesebična pomoć koju smo pružili onima na prvoj liniji borbe protiv korona virusa: medicinskim radnicima, vojsci, policiji, volonterima, Crvenom krstu, kao i podrška koju trenutno pružamo ugostiteljskom sektoru kroz promovisanje pozitivnog stave kroz kampanju ,,Otvoreni kao nikada pre’’, još jednom je potvrdila da smo stabilan partner i oslonac društva kako u dobrim, tako i u ne tako lakim vremenima, već više od pola veka, ističe Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.