JP “Putevi Srbije” najbolji na biznis trci u Novom Sadu

NOVI SAD – Pod sloganom Novi optimizam serija poslovnih trka Serbia Business Run kao najveći tim bilding događaj u zemlji se vratio u gradove Srbije. Organizatori ovog septembra pod krilaticom optimizma ponovno okupljaju zaposlene kroz trčanje i druženje na stazama u Beogradu, Nišu, Subotici i Novom Sadu.

Novi Sad je večeras bio centar najvećeg tim bilding događaja u Srbiji. Oko 800 zaposlenih iz preko 60 kompanija koje posluju u Novom Sadu i šire trčali su na Štrandu i Sunčanom keju. Najbrojnija kompanija je bila Continental sa čak 107 takmičara koja je ujedno proglašena i najfit kompanijom.

Najbrži tim trke u Novom Sadu je preduzeće JP “Putevi Srbije”, drugo mesto je zauzela kompanija SojaRan, dok je treće mesto zauzeo tim OTP banke, najbrži u muškoj konkurenciji bio je Kristijan Stošić iz JP “Putevi Srbije”, a najbrža koleginica je Sandra Uzelac iz kompanije Samer.

Kristijan Stošić iz JP “Putevi Srbije” je povodom pobede izjavio: Pohvaljujem organizatore na sjajnoj trci, staza je bila odlična i dobro markirana. Želim da čestitam svim takmičarima koji su završili trku, jer je ovde uspeh doći do cilja i treba što više da gajimo sportski duh u firmama i ovo je pravi događaj za nas zaposlene. Njegov kolega iz pobedničkog tima Darko Savić je rekao: „Večeras je u Novom Sadu bio spektakl i ovo je jedna od najbolje organizovanih trka u našoj zemlji i nadam se da ćemo biti najbolja kompanija u sva četiri grada“.

Takmičenjem u trci od 5 kilometara, ali i navijanjem i druženjem posle trke zaposleni su pokazali kako se brane boje svojih kompanija. Osim što su pokazali svoje trkačko umeće, zaposleni su proveli nezaboravno vreme sa svojim kolegama uz timsko fotografisanje, poslovno umrežavanje i žurku sa kolegama iz drugih kompanija.

Srbiju i dalje očekuju sjajne trke zaposlenih tokom čitavog septembra, u Nišu (9. septembar), Subotici (23. septembar) i Beogradu (30. septembar).

Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih  vrednosti, ove godine to su Sberbanka, Htec, Intersport, Knjaz Miloš i Haineken. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.

Foto: PROMO

Ostali članci

Ostavite odgovor

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *