NOVI SAD – Dve hiljade dana, koliko traje saradnja brenda IDEA sa projektom Novi Sad – Evropska prestonica kulture, IDEA je ovog vikenda obeležila kampanjom “Ovaj grad svira sad”, u slavljeničkoj atmosferi, sa idejom da Novosađani dožive umetnost i na mestima gde je ređe sreću. Tako su novosadski parkovi postali pozornica sjajnim umetnicima koji su izvodili dela klasične muzike, ali i moderne hitove u jedinstvenim aranžmanima. U dva dana, na tri lokacije, na četiri koncerta uživalo je više hiljada Novosađana

Kulminacija je bio veliki rođendanski koncert benda Drum’ N ’ Zez na novosadskom kupalištu Štrandu na kom se pevalo i plesalo do duboko u noć.

– Toliko smo uživali da sad ne možemo da dočekamo neki sledeći povod za druženje. Za nas je jubilej koji smo obeležili ogroman, posebno što je u publici bilo jako puno dece koja su pevala iz sveg glasa pesme koje su nastale mnogo pre njihovog rođenja. Sjajno je kad u svom gradu uživaš u publici koja ti je i prijatelj i familija i komšija. Plesali smo na pesku, svirali zajedno, uživali u Dunavu koji je naša najveća ljubav. Sve u svemu, hvala svima koji su proslavili sa nama, puno hvala IDEA brendu koji je na ovako sjajan način obeležio sve u šta veruje u Novom Sadu, a najviše hvala Novosađanima koji su naša nepresušna inspiracija – podelio je utiske Voja Malešev, frontmen benda Drum’ N ’ Zez.

Kampanjom pod sloganom “Ovaj grad svira sad”, IDEA je pokrenula niz aktivnosti koje su deo podrške kompanije Mercator-S i brenda IDEA lokalnim novosadskim vrednostima. Uz podršku projektu Novi Sad – Evropska prestonica kutlure 2022. koji IDEA podržava od 2016. godine, IDEA je dugogodišnji partner i Zmajevih dečijih igara, Srpskog narodnog pozorišta, Fudbalskog kluba Vojvodina, EXIT festivala – sve to sa idejom da u svakom smislu dokaže da veruje u Novi Sad.

Naredni zajednički projekat IDEA brenda i Novi Sad – Evropska prestonica kulture je projekat “Umetnici. Sad!”, konkurs koji je ove godine otvoren na nacionalnom nivou sa idejom da osnaži ukupnu kulturnu scenu Srbije kroz saradnju sa udruženjima, studentima i umetnicima iz cele zemlje. Konkurs se uskoro završava, pa je naredni zadatak promocija umetnika koji su osvojili konkurs.