BEOGRAD – Koliko puta vam se desilo da izgubite račun i da upravo zbog toga ne možete da zamenite neki proizvod ili ostvarite pravo na garanciju? Prilikom kupovine bele tehnike večiti problem predstavlja brdo papira i uputstava koja se dobijaju uz uređaj, a onaj najbitniji od njh, uvek se negde zagubi. Može se desiti da ga mahinalno bacimo ili da jednostavno zaboravimo gde smo ga ostavili. Ali, to ne mora da bude problem, da li ste znali da ukoliko izgubite račun to ne znači da nužno ostajete i bez garancije?
Jedno od rešenja su sajtovi proizvođača i centara u kojima su kupljeni aparati, na kojima se preko registracije može ostvariti pravo na garanciju. Međutim, u tom postupku se traži dosta dodatnih podataka koji se teško pronalaze čak i kada imate svu potrebnu dokumentaciju ispred sebe.
Takođe, često se dešava da se sve informacije koje su nam potrebne u momentu ne nalaze na istoj web stranici. Na primer gde očitati serijski broj ili gde se sve tačno treba registrovati. Veoma je frustrirajuće da, kada nam se pokvari uređaj koji želimo da koristimo, satima tražimo koji broj okrenuti i kome prijaviti problem.
Klik do rešenja
Postoji i druga opcija za sve ove probleme, a to je mobilna aplikacija na kojoj sve rešavate za samo nekoliko klikova. Danas brendovi sve više teže da u potpunosti olakšaju korisničko isustvo svojim potrošačima i kao rezultat toga razvijaju jedinstvena rešenja za najučestalije probleme. Uz pomoć inovativnih platformi korisnici mogu da povežu svu dokumentaciju koja se odnosi na njihove uređaje i da putem nje na brz i jednostavan način dođu do svih informacija koje im mogu biti od koristi. Možete u potpunosti zaboraviti na mučno pretraživanje papira i sajtova da biste došli do željenih podataka, sada je sve integrisano na jednom mestu.
Pravi primer je Hisense Gorenje Club aplikacija, koja je prva mobilna platforma zahvaljujući kojoj korisnik može da kroz samo nekoliko prostih koraka upravlja svim svojim uređajima. Za početak, neophodno je da se aplikacija instalira, zatim da se kreira nalog i potom da se registruju svi uređaji jednostavnim skeniranjem QR koda koji imaju svi Hisense i Gorenje aparati. Pored funkcionalne i jednostavne kontrole, moguće su i dodatne pogodnosti, kao što su primanje obaveštenja.
Brend Hisense, koji je uvek vođen pouzdanošću savremene tehnologije i Gorenje, lajfstajl brend koji olakšava svakodnevni život kroz odlično korisničko iskustvo, zajednički uvek na prvo mesto stavljaju brigu o svojim vernim potrošačima. Aplikacija je samo jedan od razloga zašto predstavljaju sinonim za najbolju kombinaciju inovativnosti i kvaliteta, kako usluga, tako i proizvoda na tržištu.