BEOGRAD – U susret Evropskom prvenstvu u ženskom fudbalu, kompanija Hisense odlučila je da inspiriše sportistkinje i fanove, kao i da doprinese rastu i profesionalizaciji ovog sporta. Kao dugogodišnji verni FIFA sponzor i partner EURO 2022, pokrenuli su onlajn i oflajn kampanju #RememberTheName (Seti se imena) kojom će skrenuti pažnju na najbolja dostignuća fudbalerki ovog leta.

Tokom trajanja prvenstva Hisense i UEFA postovaće „Hisense Vision“, seriju kratkih klipova na društvenim mrežama, na kojima će biti zabeleženi fantastični potezi najboljih fudbalerki sveta iz mečeva odigranih tog dana.
FOTO: HISENSE

Ovim će Hisense omogućiti fanovima širom sveta da podrže svoje omiljene sportistkinje i žene kojima je fudbal strast. Pored toga, obožavatelji najvažnije sporedne stvari na svetu koji se pridruže kampanji imaće priliku da osvoje karte za utakmice, zvanične lopte turnira i druge vredne nagrade.

EURO u fudbalu za žene bio je odložen zbog pandemije koronavirusa za godinu dana i biće održan od 6. do 31. jula 2022. u Engleskoj. Titulu brani Holandija, a mečevi će se igrati na deset stadiona, dok će se finale igrati na londonskom Vembliju.