BEOGRAD – Projekat „Tvoj pogled na svet” kompanije Roche osvojio je nagradu u kategoriji Društveno odgovorna integrisana kampanja na 8. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS, kao i priznanje Kampanja sa svrhom 2022 na Festivalu društveno odgovorne komunikacije. Oba ova priznanja dodatna su potvrda za sve što je do sada urađeno u okviru projekta koji za cilj ima podizanje svesti javnosti o značaju redovnih pregleda očiju, ali i skretanje pažnje na poteškoće sa kojima se susreću ljudi sa oftalmološkim oboljenjima i njihove porodice.

Kampanja je otpočela u maju ove godine učešćem na 49. Belgrade Fashion Week-u, a završila se krajem juna jedinstvenom izložbom naših najpoznatijih fotografa u Silosima Beograd o čijem uspehu i reakcijama posetilaca govori činjenica da je umesto tri, izložba trajala 14 dana.
U okviru kampanje pokrenuta je i internet stranica tvojpogled.rs namenjena osobama koje žive sa oboljenjima mrežnjače. Ono što ovu stranicu čini jedinstvenom je mogućnost da se ekran prilagodi potrebama osoba sa oštećenim vidom. Takođe, tu se mogu pronaći korisne informacije i saveti lekara iz oblasti oftalmologije, kao i zbirka ličnih ispovesti osoba koje su se susrele sa ili imaju određeno oftalmološko oboljenje. Njihove priče imaju za cilj da skrenu pažnju na probleme sa kojima se susreću osobe sa oštećenim vidom, kao i njihove porodice.

Aktivnosti u okviru projekta „Tvoj pogled na svet“ nastavile su se i ove jeseni, te su istoimenu izložbu u nešto drugačijem formatu, tokom novembra mogli da pogledaju i posetioci jubilarnog 50. Belgrade Fashion Week-a i to na dve lokacije.

Inače, ove godine je za KAKTUS nagrade konkurisalo rekordnih 250 projekata, a priznanja su dodeljena u 25 kategorija, dok Festival društveno odgovorne komunikacije drugu godinu za redom dodeljuje priznanja onim kampanjama koje prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Upravo ove činjenice govore o značaju, svrsishodnosti i uticaju koji je imala kampanja „Tvoj pogled na svet“.