NOVI SAD – Park u Šajkaškoj ulici u glavnom gradu Vojvodine postao je danas bogatiji za stabla lišćara koja su zaposleni u kompaniji Mondelēz International, u okviru akcije pošumljavanja gradova u Srbiji, posadili u partnerstvu sa JKP Gradsko zelenilo iz Novog Sada. Povodom Svetskog dana šuma, kompanija je pokrenula akciju sadnje drveća u nekoliko gradova u Srbiji, u nameri da doprinese čistijem vazduhu i očuvanju lokalne životne sredine.

“U okviru održivog poslovanja u našoj industriji želimo da doprinesemo tome da ljudi i planeta mogu da napreduju zajedno. Sa jedne strane, prioritet je da budemo lider u oblastima koje su nama kao kompaniji najznačajnije, sa druge, da pokrećemo pozitivne promene u oblastima koje su svetu generalno najpotrebnije. Zaštita životne sredine je jedna od njih i zato nam je posebno drago da smo današnjom akcijom ozeleneli površinu u Novom Sadu i doprineli čistijem vazduhu u ovom gradu”, izjavio je Stevan Vujošević, Country Manager za Srbiju i BiH u kompaniji Mondelēz International. „Svaka promena započinje iznutra i zato sam veoma ponosan na kolege koje su danas učestvovale u ovoj akciji sadnje drveća. To je potvrda da svako od nas ima važnu ulogu u očuvanju životne sredine i može doprineti lokalnoj zajednici”, naglasio je Vujošević.

Akcijom u Novom Sadu kompanija je, uz svoje dobro poznate brendove Milka i OREO, započela prvi talas pošumljavanja širom Srbije, koji će se u narednim danima nastaviti u Kragujevcu i Nišu, a potom zaokružiti na jesen velikom akcijom u Beogradu.

U okviru konkretnih akcija usmerenih na oblast klimatskih promena, kompanija Mondelēz International postavila je ambiciozan cilj – pre dve godine obavezala se da do 2050. godine ostvari cilj nulte neto emisije gasova sa efektom staklene bašte u celokupnom lancu vrednosti. Da bi ostvarila ovaj dugoročan cilj, postavljeni su jasni principi među kojima su i transformisanje sopstvenog načina poslovanja, jačanje saradnje u okviru industrije i sektora, investiranje u inovacije kako bi se pokrenula tehnološka evolucija, kao i postavljanje kratkoročnih ciljeva i transparentnost napretka u njihovom ostvarivanju.

Napredak u ostvarivanju ciljeva u oblasti zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kompanija objavljuje u svom “Snacking Made Right” izveštaju. Poslednji izveštaj za 2021, kada su u pitanju oblasti klimatskih promena i životne sredine, pokazuje da je emisija CO2 smanjena za 21% u odnosu na referentnu 2018. godinu, dok 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije, što je povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom.

Foto: Marko Rupena