NOVI PAZAR – Porodica iz Novog Pazara proglašena je za najbolju u okviru konkursa #urbanibaštovani. Aktivacija #urbanibaštovani, koju je pokrenuo Nestlé Srbija sa željom da se što veći broj građana priključi borbi za zeleniju budućnost, uspešno je završena, a stručni žiri odabrao je 51 zelenu oazu koju su kreirali pojedinci i porodice širom naše zemlje.
Na Fejsbuk stranici kompanije stiglo je oko 1.000 prijava i sve one pokazale su veliku kreativnost i angažovanost naših građana. Otkrivene su sjajne ideje za uređenje životnog prostora uz pomoć različitog bilja, od simpatičnih povrtnjaka u saksijama iz Batajnice, preko korišćenja stare košnice u Aleksincu kao baze za cvetne kreacije, sve do uređenja travnjaka na krovu stambene zgrade u Novom Pazaru. Ovom akcijom Nestlé Srbija želeo je da inspiriše što veći broj stanovnika naše zemlje da sadnjom omiljenih biljnih vrsta na terasama, u vrtovima, na krovovima i prozorima za sebe i najmilije naprave svoj zeleni raj, a ujedno i da doprinesu zdravijoj životnoj sredini. Svaka biljka koju posadimo, bilo da je u pitanju minijaturno drvo, cvet, začinska biljka ili omiljeno voće i povrće, ima tu moć da upija štetni ugljen-dioksid iz vazduha i emituje kiseonik, preko potreban u gradskim sredinama.
„Za nas u Nestlé-u održivost je na samom vrhu prioriteta i svi zaposleni u potpunosti su posvećeni tome da naše poslovanje bude u skladu sa poštovanjem prirode i brigom o budućim generacijama. Izuzetno nam je zadovoljstvo što se toliko ljudi priključilo projektu #urbanibaštovani i što su sa nama podelili fantastične ideje uređenja ličnih prostora. To nas dodatno inspiriše za buduće akcije”, istakla je Dragana Bešić, menadžerka korporativnih poslova u Nestlé Srbija.