NOVI SAD – Ovogodišnje izdanje EXIT festivala biće održano od 6. do 9. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi, a kako organizatori najavljuju, ujedno će biti i najposećenije izdanje do sada, budući da se očekuje preko 200.000 posetilaca iz više od 120 zemalja. Da je EXIT mnogo više od muzike, najbolje svedoči činjenica da će festivalski fanovi i ove godine, pored muzike, na preko 40 bina i zona imati priliku da dožive posebno festivalsko iskustvo kroz čitav niz aktivacionih, zabavnih i avanturističkih aktivnosti, kako bi doživljaj na Petrovaradinskoj tvrđavi bio potpun. Kroz četiri dana festivala širom Tvrđave raspoređene su zone festivalskih partnera koji su pripremili fenomenalne aktivacije!

Ove godine, mts se naslanja na temu festivala i zabavnom aktivacijom sprovodi fanove kroz mts Univerzum! U mts zoni kreiran je mini golf teren inspirisan univerzumom i futurizmom, koji izgleda kao galaksija! Posetioci se kreću kroz teren i pokušavaju da sa što manje udaraca ubace loptice u rupe u okviru svake sekcije. Na samom ulazu u zonu igrači se prijavljuju i uzimaju palice koje su im neophodne da bi igrali golf, a moći će da učestvuju samostalno ili u paru. Najbolji osvajaju nagrade!

Bez kreativnog šminkanja ne može da prođe festival, te će upravo zato Alexandar Cosmetics Beauty Space biti na Tvrđavi i ove godine. Svi koji požele da upotpune svoj makeup look mogu da očekuju besplatno, brzo festivalsko ukrašavanje lica efektnim bojama i detaljima. Za posetioce su pripremljena i druga lepa iznenađenja, zanimljive igrice, kao i vredni pokloni.

Festival na Jack Daniels zoni otvara mlada nada sveta muzike AnDJ – kreativna, nasmejana i pre svega talentovana. Ovog leta fanove očekuju i nastupi PENTHOUSE benda iz Niša, odličan rock, pop i sve ono što noge pomera u ritmu! Nenad Zlatanović je zadužen za poslednje veče festivala, a uz gitaru i vokalne sposobnosti oslobodiće publiku da zapevaju! Svake večeri pre i posle nastupa izvođača, fanove očekuju DJ Looda Sosa i DJ Makro. Na samoj lokaciji biće i mnogo zanimljivih aktivacija koje će prisutne oraspoložiti da oprobaju sreću ili veštinu na nekoj od igara: stoni fudbal, rick game ili NadJackivanje, gde je ipak potrebna i snaga.

Together.X House by IQOS Stage

Sve ljubitelje house muzike IQOS poziva na novu festivalsku binu – Together.X House by IQOS Stage. Publika ovde može da očekuje autore trenutno najvećih house hitova, među kojima su Caiiro, Nitefreak, Awen live i drugi. Ušuškan u gornji deo Tvrđave ova bina će biti omiljena za sve koji se zagrevaju za mts Dance Arenu, i žele da u noć uđu uz vibrantne zvukove i puno energičnog plesa uz koktele – specijalno kreirane za EXIT festival!

Festivalske uspomene i trenuci u kojima se radi nešto drugačije, ono su što izdvaja EXIT. Posetioci koji posete ovu art zonu mogu da unaprede svoje festivalsko iskustvo, jer ih baš ovde čeka pravljenje majica, narukvica i crtanje po licu. Uz poznate autore, fanovi će moći da naprave vrednu uspomenu sa festivala i da se pobrinu da njihove festivalske fotografije budu još atraktivnije.

Svi oni koji žele da budu deo VIP zone na Gorki List Glavnoj bini ili mts Dance Areni, ili da dočekaju jutro na bini mts Dance Arene imaju poziv da posete upravo ovu zonu! Učešćem u igricama u okviru Magic zone fanovi potencijalno mogu da osvoje neku od vrednih nagrada: VIP za Gorki List Glavnu binu, VIP ili On stage propusnicu za mts Dance Arenu!

Aperol Spritz zona predstavlja spoj retro kombija i savremene chill zone gde svi posetioci mogu da uživaju uz osvežavajući mix drink uz zalazak sunca. Ispred kombija je postavljena i zona koja pruža dobru zabavu uz Aperol Spritz. Poručuju – share your sunset vibes #sunsetinaglass.

Interaktivna Heineken® Silver Music zona osmišljena je kao stanica za sve fanove odlične muzike i piva. Svi posetioci će imati priliku da se oprobaju u ulozi DJ-a, zaigraju na „muzičkoj kutiji“ i kreiraju svoj jedinstveni muzički miks. Pored Music Boxa, posetioci festivala mogu da dožive nesvakidašnje virtuelno iskustvo kroz VR igricu, a sve koji pokažu kreativnost očekuju sjajne nagrade.

Festivalski fanovi imaju priliku da uživaju u osvežavajućem ukusu savršenog džin tonika, koji mogu da pronađu na sedam Gordon’s Gin & tonic barova na samom festivalu. Lokacije na kojima ovi barovi mogu da se pronađu su Gorki List Glavna bina, Wenti Wadada Positive Vibrations Reggae stage, Silent disco, Akademija, Foodland i čak dva na mts Dance Areni.

Posetioci festivala mogu da izaberu omiljeni džin & tonik, te da probaju čak pet različitih ukusa džina na Gordon’s flavor zoni – Gordon’s Premium Pink, Gordon’s Sicilian Lemon, Gordon’s PassionFruit, Gordon’s Mediterranean Orange, Gordon’s London Dry, i to na Visa Fusion bini i NSNS Refreshed by Heineken Silver zoni.

Promocija podizanja svesti o odgovornom konzumiranju alkohola ključna je strategija Diageo „Društveno odgovorni do 2030“ kampanje i ima za cilj da više od milijardu ljudi bude upoznato sa ovom porukom tokom narednih deset godina. S tim u vezi, pod okriljem brenda Gordon’s, biće sprovedena „Konzumirajte odgovorno“ kampanja kroz edukativni kviz o samom alkoholu i njegovoj odgovornoj konzumaciji.

RTV

Foto: EXIT Photo Team